
VNITŘNÍ PŘEDPIS
úprava vyřizování stížností klientů společnosti Caravan Centre Moravia, s.r.o. (dále jen "Společnost")
Článek I
Úvodní ustanovení
Tento předpis stanoví pravidla a postupy pro přijímání, evidenci a vyřizování stížností klientů Společnosti.
Cílem předpisu je zajistit objektivní, spravedlivé a včasné vyřízení každé stížnosti.
Článek II
Přijímání stížností
Klient má právo podat stížnost osobně, písemně (poštou nebo e-mailem) nebo telefonicky.
Stížnosti se přijímají na kontaktech uvedených na webových stránkách Společnosti nebo přímo na provozovně.
Každá přijatá stížnost je bezodkladně zaevidována do interní evidence stížností.
Článek III
Evidence stížností
Evidence stížností obsahuje minimálně tyto údaje:
- datum přijetí stížnosti,
- jméno a kontakt stěžovatele,
- stručný popis stížnosti,
- způsob a datum vyřízení.
Článek IV
Postup při vyřizování stížností
Stížnosti vyřizuje jednatel Společnosti nebo jím pověřená osoba.
Každá stížnost je posouzena individuálně a s náležitou péčí.
O výsledku šetření je klient informován písemně nebo elektronicky, zpravidla do 30 dnů od přijetí stížnosti.
Pokud nelze stížnost vyřídit ve lhůtě 30 dnů, je klient informován o důvodech a předpokládaném termínu vyřízení.
Článek V
Závěrečná ustanovení
Tento vnitřní předpis je závazný pro všechny pracovníky Společnosti, kteří přicházejí do styku s klienty.
Předpis nabývá účinnosti dnem schválení jednatelem Společnosti.
V Kroměříži, dne 1.1.2025
Ing. Vladimír Záhorec
jednatel
Caravan Centre Moravia, s.r.o.